Právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu – Michaela Vítová
Michaela Vítová
Bachelor's thesis
Právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu
Legal Aspects of Promoting Goods and Services on the Internet
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o možnostech propagace zboží a služeb na internetu a právních aspektech této propagace. Nejprve bude uveden přehled nástrojů online marketingu a popsány termíny jako marketing ve vyhledávačích, PPC reklama, SEO, obsahový marketing, přímý marketing, word-of-mouth marketing, bannerová reklama a další. Dále bude shrnuta právní úprava týkající se regu-lace reklamy. Teoretické …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the possibilities of promotion of goods and services on the internet and legal aspects of this promotion. First, there will be an overview of online marketing tools, I will describe terms such as search engine marketing, PPC advertising, SEO, content marketing, direct marketing, word-of-mouth marketing, banner advertising and more. Further, the legislation on advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 1. 2020
Thesis defence
- Supervisor: JUDr. Hana Kelblová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Internetová reklama z pohledu poskytovatele reklamního prostoru
Jana Žákovčíková -
Internetová reklama na sociálních sítích
Jana Jelínková -
Analýza postojů veřejnosti k reklamě v prostředí Internetu
Lenka Ptoszková -
Internetová reklama jako průnik klasické reklamy a přímého marketingu
Kateřina GRUNTOVÁ -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká -
Efektivní využití online marketingu v malých a středních podnicích;
Ondřej Rulf -
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová