Inovace a rozvoj podnikání malých a středních firem – Bc. Ilja Faybysovych
Bc. Ilja Faybysovych
Diplomová práce
Inovace a rozvoj podnikání malých a středních firem
Innovation and business development of small and medium-sized companies
Anotace:
Cílem práce je zanalyzovat transformační změnu malé firmy, která k této transformaci využívá inovaci. Z praxe víme, že jedním z hlavních nástrojů využívaných menšími společnostmi je podnikatelský plán. Otázka, která též vychází z praxe, je, zda jsou malým podnikům dostupné efektivní nástroje pro zachycení dané problematiky a pro správné a úspěšné rozhodovaní. Teoretická část práce shrnuje teoretické …víceAbstract:
The aim of this paper is to analyze the transformational change of a small company, which uses innovation to transform. We know from practice that one of the main instruments used by smaller companies is a business plan. Another question that also comes from practice is whether the tools for proper and successful decision making and capturing the issues are available to small enterprises. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Jan Hron, DrSc. dr. h. c.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria
Název
Vložil
Vloženo
Práva