Paretovo pravidlo a jeho využití v marketingu – Bc. Martin Beránek
Bc. Martin Beránek
Master's thesis
Paretovo pravidlo a jeho využití v marketingu
Pareto’s rule and its utilization in marketing
Abstract:
Tato práce se zabývá Paretovým pravidlem a jeho využitím v oblasti online marketingu a rozhodovacích procesech. Teoretická část se soustředí především na oblast marketingu, Paretova pravidla a jak je chápáno. Dále charakterizuje analytické nástroje, které jsou využity v praktické části diplomové práce. Hlavním cílem práce je analyzování marketingového prostředí ve vybrané firmě a následné doporučení …moreAbstract:
This theses focuses on Pareto principle and its utilization in marketing and decision making processes. The theoretical part of the paper is mostly used to describe the marketing area itself, Pareto principle basics and the way i tis understood. These chapters also further characterise analytic tools, used in the practical part of this theses. The main objective is an analysis of the marketing environment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/uwiil/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2018
- Supervisor: doc. Radim Valenčík, CSc.
- Reader: Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová