Bc. Martin Beránek

Master's thesis

Paretovo pravidlo a jeho využití v marketingu

Pareto’s rule and its utilization in marketing
Abstract:
Tato práce se zabývá Paretovým pravidlem a jeho využitím v oblasti online marketingu a rozhodovacích procesech. Teoretická část se soustředí především na oblast marketingu, Paretova pravidla a jak je chápáno. Dále charakterizuje analytické nástroje, které jsou využity v praktické části diplomové práce. Hlavním cílem práce je analyzování marketingového prostředí ve vybrané firmě a následné doporučení …more
Abstract:
This theses focuses on Pareto principle and its utilization in marketing and decision making processes. The theoretical part of the paper is mostly used to describe the marketing area itself, Pareto principle basics and the way i tis understood. These chapters also further characterise analytic tools, used in the practical part of this theses. The main objective is an analysis of the marketing environment …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2018
  • Supervisor: doc. Radim Valenčík, CSc.
  • Reader: Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní