Blanka VLÁSKOVÁ

Bachelor's thesis

Marketing kulturních akcí ve městě Bílina

Marketing of cultural events in Bílina
Abstract:
Práce se zabývala tím, jak podpořit na základě marketingových nástrojů nízkou návštěvnost digitálního kina v Bílině. Cílem bakalářské práce bylo zhodnocení marketingových nástrojů z důvodu nízké návštěvnosti vybrané oblasti kultury, kterou bylo digitální kino ve městě Bílina a návrhy pro kulturní centrum Bílina, které povedou ke zlepšení současné situace využitím marketingových nástrojů ve vybrané …more
Abstract:
The work dealt with a team on how to support the attendance of a digital cinema in Bílina based on marketing tools. The aim of the bachelor thesis was to evaluate marketing tools due to low attendance of a selected area of culture, which was digital cinema in Bílina and proposals for the cultural center Bílina, which will improve the current situation with marketing tools in selected areas of culture …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VLÁSKOVÁ, Blanka. Marketing kulturních akcí ve městě Bílina. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická