Blanka VLÁSKOVÁ

Bakalářská práce

Marketing kulturních akcí ve městě Bílina

Marketing of cultural events in Bílina
Anotace:
Práce se zabývala tím, jak podpořit na základě marketingových nástrojů nízkou návštěvnost digitálního kina v Bílině. Cílem bakalářské práce bylo zhodnocení marketingových nástrojů z důvodu nízké návštěvnosti vybrané oblasti kultury, kterou bylo digitální kino ve městě Bílina a návrhy pro kulturní centrum Bílina, které povedou ke zlepšení současné situace využitím marketingových nástrojů ve vybrané …více
Abstract:
The work dealt with a team on how to support the attendance of a digital cinema in Bílina based on marketing tools. The aim of the bachelor thesis was to evaluate marketing tools due to low attendance of a selected area of culture, which was digital cinema in Bílina and proposals for the cultural center Bílina, which will improve the current situation with marketing tools in selected areas of culture …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VLÁSKOVÁ, Blanka. Marketing kulturních akcí ve městě Bílina. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická