Bc. Tereza Janečková

Master's thesis

Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK

Building corporate identity using IMC tools
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem „Budování Corporate Identity pomocí nástrojů IMK“. Toto je důvod, proč je představen obsah Corporate Identity a integrované marketingové komunikace, jako nástroje pro dosažení cílů firmy Razer, která patří mezi přední výrobce herního příslušenství na světě. Diplomová práce prezentuje, rozdíly ve vnímání standardního příslušenství jako je myš, klávesnice nebo sluchátka …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the topic "Building a corporate identity using IMK tools". This is why Corporate Identity content and integrated marketing communications are introduced as tools to achieve the goals of Razer, one of the world's leading gaming accessories manufacturers. Thesis presents the differences in the perception of standard accessories such as a mouse, keyboard or headphones, elevated …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2022
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní