Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK – Bc. Tereza Janečková
Bc. Tereza Janečková
Master's thesis
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Building corporate identity using IMC tools
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem „Budování Corporate Identity pomocí nástrojů IMK“. Toto je důvod, proč je představen obsah Corporate Identity a integrované marketingové komunikace, jako nástroje pro dosažení cílů firmy Razer, která patří mezi přední výrobce herního příslušenství na světě. Diplomová práce prezentuje, rozdíly ve vnímání standardního příslušenství jako je myš, klávesnice nebo sluchátka …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the topic "Building a corporate identity using IMK tools". This is why Corporate Identity content and integrated marketing communications are introduced as tools to achieve the goals of Razer, one of the world's leading gaming accessories manufacturers. Thesis presents the differences in the perception of standard accessories such as a mouse, keyboard or headphones, elevated …moreKeywords
Celebrity Branding Corporate Identity Green marketing hráč komunikační mix komunikační nástroje marketingový mix marketingové nástroje marketingové strategie marketingové trendy Positioning reklama segmentace Targeting. Celebrity Branding Gamer Communication Mix Communication Tools Marketing mix Marketing Tools Marketing Strategy Marketing Strategies Marketing Trends Advertising Targeting.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dj30g/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2022
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost
Jan Morvic -
Marketingové strategie Elona Muska
Dvořák Dvořák -
Návrh marketingové strategie jógového studia
Zuzana Kroužková -
Návrh marketingové strategie firmy
Karolína Brůnová