Ing. Sabina Roubičková
Master's thesis
Budování značky
Brand Building
Anotácia:
Diplomová práce "Budování značky" vychází z teoretických poznatků o značce, které jsou popsány v první, teoretické části. Tato část se věnuje jednotlivým náležitostem procesu budování značky a dále tvorbě marketingové strategie a marketingového programu značky. Předmětem druhé části této práce je aplikace veškerých teoretických poznatků o značce do praxe, tedy strategická analýza značky. Pro spolupráci …viacAbstract:
The Diploma thesis "Brand Building" is based on the theoretical findings about the brand which are depicted in the first, theoretical part. This part is devoted to the individual requirements of the process of brand building and also to the creation of the marketing strategy and the marketing program of a brand. The subject of the second part of this thesis is the application of all theoretical findings …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2015
Zverejniť od: 9. 1. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2015
- Vedúci: Ing. Vendula Macháčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Roubičková, Sabina. Budování značky. Liberec, 2015. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.1.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 1. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza budovania značky a dlhodobého záujmu o nezávislú galériu: Prípadová štúdia galérie Citrus Jam
Diana Fašangová -
Strategická analýza prodeje vozů značky AUDI v ČR
Patrik Just -
Strategická analýza podniku Nemléko s.r.o. (Optimistic)
Olga Caraja -
Strategická analýza
Simona Vítová -
Finanční a strategická analýza vybraného podniku
Sylvie Rýdlová -
Designing Brand Positioning
David Klodner -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Budování značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybrané firmě
Žaneta Senftová