Analýza marketingové komunikace e-shopu La Mode – Anna Bláhová
Anna Bláhová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace e-shopu La Mode
An Analysis of Marketing Communication of the E-shop La Mode
Abstract:
The bachelor's thesis is focused on the analysis of the current marketing communication of the local e-shop La Mode, which is dedicated to the sale of women's fashion. The aim of the theoretical part was to develop a literature search that defined the basic concepts in the field of marketing communication and thus contributed to the creation of the theoretical starting points necessary for the analysis …víceAbstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu stávající marketingové komunikace lokálního e-shopu La Mode, který se věnuje prodeji dámské módy. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše, která vymezila základní pojmy v oblasti marketingové komunikace a dopomohla tak ke tvorbě teoretických východisek nezbytných pro provedení analýz v teoretické části. Cílem praktické části bylo analyzování …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bláhová, Anna. Analýza marketingové komunikace e-shopu La Mode. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk pro manažerskou praxi / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková