Anna Bláhová

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace e-shopu La Mode

An Analysis of Marketing Communication of the E-shop La Mode
Abstract:
The bachelor's thesis is focused on the analysis of the current marketing communication of the local e-shop La Mode, which is dedicated to the sale of women's fashion. The aim of the theoretical part was to develop a literature search that defined the basic concepts in the field of marketing communication and thus contributed to the creation of the theoretical starting points necessary for the analysis …více
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu stávající marketingové komunikace lokálního e-shopu La Mode, který se věnuje prodeji dámské módy. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše, která vymezila základní pojmy v oblasti marketingové komunikace a dopomohla tak ke tvorbě teoretických východisek nezbytných pro provedení analýz v teoretické části. Cílem praktické části bylo analyzování …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bláhová, Anna. Analýza marketingové komunikace e-shopu La Mode. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe