Anna Bláhová

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace e-shopu La Mode

An Analysis of Marketing Communication of the E-shop La Mode
Abstract:
The bachelor's thesis is focused on the analysis of the current marketing communication of the local e-shop La Mode, which is dedicated to the sale of women's fashion. The aim of the theoretical part was to develop a literature search that defined the basic concepts in the field of marketing communication and thus contributed to the creation of the theoretical starting points necessary for the analysis …more
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu stávající marketingové komunikace lokálního e-shopu La Mode, který se věnuje prodeji dámské módy. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše, která vymezila základní pojmy v oblasti marketingové komunikace a dopomohla tak ke tvorbě teoretických východisek nezbytných pro provedení analýz v teoretické části. Cílem praktické části bylo analyzování …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Marika Nováková, MBA

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Bláhová, Anna. Analýza marketingové komunikace e-shopu La Mode. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe