Anna Bláhová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace e-shopu La Mode
An Analysis of Marketing Communication of the E-shop La Mode
Abstract:
The bachelor's thesis is focused on the analysis of the current marketing communication of the local e-shop La Mode, which is dedicated to the sale of women's fashion. The aim of the theoretical part was to develop a literature search that defined the basic concepts in the field of marketing communication and thus contributed to the creation of the theoretical starting points necessary for the analysis …moreAbstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu stávající marketingové komunikace lokálního e-shopu La Mode, který se věnuje prodeji dámské módy. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše, která vymezila základní pojmy v oblasti marketingové komunikace a dopomohla tak ke tvorbě teoretických východisek nezbytných pro provedení analýz v teoretické části. Cílem praktické části bylo analyzování …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bláhová, Anna. Analýza marketingové komunikace e-shopu La Mode. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
English for Business Administration / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková