Kateřina Kostová

Bachelor's thesis

Budování loajality zákazníka pomocí věrnostního programu

Building customer's allegiance with a loyalty programme
Abstract:
Cílem této bakalářské práce na téma Budování loajality zákazníka pomocí věrnostního programu je zabývat se věrnostními programy a pohlížet na ně jako na komunikační nástroj využitelný k posílení loajality zákazníka. V první, teoretické části budou popsány pozitivní i negativní stránky tohoto typu marketingové komunikace. Teorie bude aplikována v druhé a to analytické části, kde bude také popsán věrnostní …more
Abstract:
The purpose of this Bachelor’s thesis on the topic of Building customer’s allegiance with a loyalty programme is to analyze loyalty programmes as a communication tool used for strengthening customer’s allegiance. The first theoretical part will describe positive and negative sides of this type of marketing communication. The theory will be used practically in the second analytical part, where the loyalty …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Eva Klánová
  • Reader: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry