Lukáš SLADKÝ
Bachelor's thesis
Politický marketing v rámci komunálních voleb
Political marketing in municipal elections
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na definici politického marketingu, který vychází z koncepce klasického marketingu. Popsán je také volební systém pro komunální volby. Definovány jsou části marketingového mixu z politického marketingu a následně komunikační mix. Popsány jsou výsledky komunálních voleb v Domažlicích v roce 2018 a 2022. Výzkumná část práce byla provedena formou dotazníkového šetření. které …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the definition of political marketing, which is based on the concept of classical marketing. The electoral system for local elections is also described. The parts of the marketing mix from political marketing and then the communication mix are defined. The results of the municipal elections in Domažlice in 2018 and 2022 are described. The research part of the thesis was …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SLADKÝ, Lukáš. Politický marketing v rámci komunálních voleb. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Marketing Management / Marketingové řízení
Theses on a related topic
-
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Politický marketing ODS
Petr Košťál -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Dominika Cimrová -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing ve volebních kampaních v rámci voleb do Zastupitelstva Ústeckého kraje
Martin Tancoš -
Politický marketing
Lukáš Jíra