Jana KUBÁČOVÁ

Bachelor's thesis

Marketing a propagace koncertní instituce

Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín

Marketing and Promotion of a Philharmonic Orchestra
Abstract:
Tato bakalářská práce ?Marketing a propagace koncertní instituce? se zabývá funkcí marketingu s důrazem na komunikační kanály ve Filharmonii Bohuslava Martinů ve Zlíně. Cílem je dospět k vyhodnocení marketingu instituce. Zejména pak propagačních prostředků, které filharmonie využívá ke komunikaci se zákazníky a partnery z řad médií. Na základě tohoto vyhodnocení pak navrhnout možné nové prvky komunikace …more
Abstract:
This bachelor thesis, entitled ?Marketing and promotion of a Philharmonic Orchestra?, deals with the function of marketing with the focus on communication channels in the Bohuslav Martinů Philharmonic Orchestra in Zlín. The goal of the work is to evaluate the marketing of the institution, namely the means of promotion that the philharmonic uses for communication with customers and with partners from …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier: 18695

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KUBÁČOVÁ, Jana. Marketing a propagace koncertní instituce. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe