Bc. Klimentiy Korolkov

Master's thesis

Marketingová strategie pro inovovaný výrobek

Marketing strategy for innovated product
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie při zavedení nového výrobku na zahraniční trh. V první části práce jsou teoreticky vymezené pojmy spojené s marketingem a marketingovou strategií. Ve druhé části diplomové práce je představena společnost XY, s.r.o. Dále praktická část obsahuje analýzu a segmentaci rakouského trhu, situační analýzu a následně i SWOT analýzu podniku. Zároveň …more
Abstract:
This thesis describes the design of a marketing strategy during new product introduction in the foreign market. In the first part are theoretical explained notions associated with marketing and marketing strategy. In the second part of the thesis is presented XY Ltd company. Further practical part contains an analysis and segmentation of the Austrian market, situational analysis and subsequently SWOT …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 5. 2017
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Reader: Ing. Zhibek Rahmetulina, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting