Poslech hudby v životě dětí mladšího školního věku – Dominika MARCINOVÁ
Dominika MARCINOVÁ
Diplomová práce
Poslech hudby v životě dětí mladšího školního věku
Listening to music in elementary school children's life
Anotace:
Hlavním cílem mé diplomové práce s názvem Poslech hudby v životě dětí mladšího školního věku je výzkum. V teoretické části je uvedena obecná charakteristika žáka mladšího školního věku, dále charakteristika z hudebního hlediska a nakonec problematika poslechových činností. Pomocí dotazníků rozdaných mezi žáky, kteří navštěvují první stupeň základních škol, a jejich rodiče pak v praktické části bylo …víceAbstract:
The essence of my diploma thesis named Listening to music in elementary school children´s life is a research. In the theoretical part there is a general characteristic of the elementary school child, musical characteristic of the elementary school child and also listening activities issues. In the practical part there was researched, which music contemporary children listen to by questionnaires given …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Petr Ježil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARCINOVÁ, Dominika. Poslech hudby v životě dětí mladšího školního věku. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ