Natálie Machová

Bakalářská práce

Design reklamy z pohledu neuromarketingu

Design of advertising from the perspective of neuromarketing
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na design reklamy z pohledu vědeckého zkoumání, který není veřejnému publiku kolikrát až tak přístupný. Hlavním cílem této bakalářské práce je, zjistit, jak vybrané grafické prvky přispívají k efektivitě grafických vizuálů používaných v marketingové komunikaci. Teoretická část se zabývá hlouběji tématy jako je reklama, design v marketingu, neuromarketingu a nákupnímu chování …více
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on the design of advertising from the point of view of scientific research, which is not so accessible to public very often. The goal of the thesis is to find out how selected graphic elements belong to the effectiveness of graphic visuals used in marketing communication. The theoretical part looks in depth at topics such as advertising, design in marketing, neuromarketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace