Tvorba a redakce textů PR - podkladů pro vystupování v médiích společnosti IBM s využitím osobní empirie autora – Ing. Kamila Pavlištová, DiS.
Ing. Kamila Pavlištová, DiS.
Bachelor's thesis
Tvorba a redakce textů PR - podkladů pro vystupování v médiích společnosti IBM s využitím osobní empirie autora
Creation and editing of PR texts – backgrounds for media performance of company IBM with using of personal experience
Anotácia:
Tato bakalářská práce uvádí čtenáře do problematiky vztahů s veřejností, neboli public relations. Představuje jim základní nástroje PR, jejich použití a některá úskalí, která jsou s nimi spojena. Velká část je věnována specifickému nástroji PR, kterým jsou vztahy s médii. V praktické části se bakalářská práce zaměřuje na konkrétní PR aktivity společnosti IBM v České republice. Cílem této bakalářské …viacAbstract:
This bachelor thesis gets the readers to the public relations branch. It presents them the basic tools of PR, their application and even some difficulties that are connected with them. Quite big part of the thesis is dedicated to the specific PR tool – media relations. The application part is focused on concrete PR activities of the company IBM in the Czech Republic. The aim of this bachelor thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lc97j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
- Vedúci: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Jitka Černá
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAVLIŠTOVÁ, Kamila. \textit{Tvorba a redakce textů PR - podkladů pro vystupování v médiích společnosti IBM s využitím osobní empirie autora}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/a0j01n/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate Climate Responsibility
Marta Hadravová -
The impact of corporate social responsibility on brand image
Dilara Kose -
Zisk a etika v podnikání ve světle konceptů Corporate Governance a Corporate Social Responsibility
Jana Bugnovská -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate Social Responsibility in a concrete firm
Chunyi Zhao -
Sponzoring vs. Corporate social responsibility (CSR)
David Benda