Produkty cestovních kanceláří a agentur pro vybrané segmenty zákazníků – Markéta KYNČLOVÁ
Markéta KYNČLOVÁ
Bachelor's thesis
Produkty cestovních kanceláří a agentur pro vybrané segmenty zákazníků
Products of Tour Operators and Travel Agents for selected customer segments
Abstract:
Cílem této kvalifikační práce je provést analýzu produktového portfolia v současnosti nabízeného cestovními kancelářemi a agenturami se zaměřením na vybraný segment zákazníků. Vybraným segmentem této práce jsou studenti vysokých škol, neboť lze předpokládat, že mají specifické chování, potřeby a požadavky, kterými se liší od ostatních účastníků cestovního ruchu. Dalším cílem je na základě syntézy získaných …moreAbstract:
The main objective of this bachelor thesis is to conduct a product portfolio analysis that is currently being offered by travel agencies and the agencies focusing on the targeted group of customers. The selected segment of customers for the purpose of this thesis are college students aged between 20 and 29, due to their likely specific tourist behaviour patterns, needs and demands that set them apart …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 9. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KYNČLOVÁ, Markéta. \textit{Produkty cestovních kanceláří a agentur pro vybrané segmenty zákazníků}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/a0kca1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KYNČLOVÁ, Markéta. Produkty cestovních kanceláří a agentur pro vybrané segmenty zákazníků. Č. Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Geoparky a produkt cestovního ruchu
Marie Lundová -
Svatby jako specifický produkt cestovního ruchu
Barbora Šlehoferová -
ZOO, produkt cestovního ruchu
Žaneta Mazurová -
Fotografické workshopy jako produkt cestovního ruchu.
Veronika Pujmanová -
Svatba na přání jako specifický produkt cestovního ruchu
Lucie Čejková -
Tvorba produktu cestovního ruchu v oblasti církevního CR
Zdeňka Klusáčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights