Michaela Šotová

Bachelor's thesis

Motivace českých vysokých škol k zapojení se do spolku Czech Fashion Council

Motivation of Czech Universities to Join the Czech Fashion Council
Abstract:
Tato bakalářská práce bude zaměřená na motivaci vysokých škol k zapojení se do spolku Czech Fashion Council. Teoretická část práce bude definovat klíčové pojmy jako je fashion marketing, módní marketingový mix a branding v kontextu módního průmyslu. Dále se práce bude zabývat Fashion Councily v Evropě, přičemž zanalyzuje jejich role a činnost. Součástí teoretické části bude i metodika, ve které budou …more
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on the motivation of universities to join the Czech Fashion Council. The theoretical part of the thesis defines key concepts such as fashion marketing, the fashion marketing mix, and branding in the context of the fashion industry. Furthermore, the thesis examines Fashion Councils in Europe, analyzing their roles and activities. The theoretical part also includes a methodology …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Šotová, Michaela. Motivace českých vysokých škol k zapojení se do spolku Czech Fashion Council. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace