Motivace českých vysokých škol k zapojení se do spolku Czech Fashion Council – Michaela Šotová
Michaela Šotová
Bachelor's thesis
Motivace českých vysokých škol k zapojení se do spolku Czech Fashion Council
Motivation of Czech Universities to Join the Czech Fashion Council
Abstract:
Tato bakalářská práce bude zaměřená na motivaci vysokých škol k zapojení se do spolku Czech Fashion Council. Teoretická část práce bude definovat klíčové pojmy jako je fashion marketing, módní marketingový mix a branding v kontextu módního průmyslu. Dále se práce bude zabývat Fashion Councily v Evropě, přičemž zanalyzuje jejich role a činnost. Součástí teoretické části bude i metodika, ve které budou …moreAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the motivation of universities to join the Czech Fashion Council. The theoretical part of the thesis defines key concepts such as fashion marketing, the fashion marketing mix, and branding in the context of the fashion industry. Furthermore, the thesis examines Fashion Councils in Europe, analyzing their roles and activities. The theoretical part also includes a methodology …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠOTOVÁ, Michaela. \textit{Motivace českých vysokých škol k zapojení se do spolku Czech Fashion Council}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/a0v81k/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šotová, Michaela. Motivace českých vysokých škol k zapojení se do spolku Czech Fashion Council. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Motivace českých módních designérů ke členství v Czech Fashion Council
Ester Hložková -
Fashion Marketing
Andrea Hubálková -
Fashion marketing se zaměřením na mikropodnik - Krispol fashion s.r.o.
Ondřej Berný -
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
Adéla Kopelová -
Fashion marketing - Efektivita a vliv influencerů v módním průmyslu
Kristýna Poláčková -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová -
Fashion marketing mladých start-upů
Jakub Král