Mimoškolní činnosti pro žáky s autismem – Martina USNULOVÁ
Martina USNULOVÁ
Bakalářská práce
Mimoškolní činnosti pro žáky s autismem
Extra-curricular activities for pupils with autism
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá mimoškolní činností žáků s autismem v podmínkách školních družin. Práce je rozdělena na dvě části ? teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována důležitým historickým momentům diagnostiky autismu, charakteristice autismu, triádě postižení a ostatním poruchám autistického spektra. Zabývá se základními metodickými východisky výchovy a vzdělávání jedinců s autismem …víceAbstract:
The thesis concerns extra-curricular activities of pupils with autism in the environment of school youth centres. It is divided into two parts ? theoretical and practical. The theoretical part pays attention to the main historical factors of autism, characteristics of autism, an autistic triad and autistic spectrum disorders. It concerns also the essential methodical basis of education of individuals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Zveřejnit od: 4. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dagmar Vilášková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
USNULOVÁ, Martina. Mimoškolní činnosti pro žáky s autismem. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / společný základ - sportovní orientace
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Využití strukturovaného učení u dětí s poruchou autistického spektra v prostředí mateřských škol
Renáta Bašová -
Spolupráce asistenta pedagoga v procesu strukturovaného učení u žáka s atypickým autismem
Zdislava CHRÁSTECKÁ -
TEACCH program a jeho využití při edukaci žáků s diagnózou PAS na vybraných ZŠ speciálních
Jitka SUCHOMELOVÁ