Jana Sekeráková

Diplomová práce

Marketingová stratégie vybranej spoločnosti

Marketingová strategie vybrané společnosti
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo poskytnout vedení společnosti XERTEC a.s. a jejímu marketingovému oddělení návrhy na možné zlepšení současné marketingové strategie. Navrženým doporučením předcházela tzv. plánovací etapa posouzení strategického marketingového procesu, která byla zaměřená na pochopení firmy a jejího okolí. Její podstatnou částí bylo především provedení situační analýzy. Analýza makroprostředí …více
Abstract:
The aim of this master thesis was to provide management of XERTEC and its marketing department for possible improvements of the current marketing strategy. Optimal propose ideas starts with a planning phase of the strategic marketing process that is focused on understanding the business and its environment. It has helped the processing of the situational analysis. Macro-analysis was conducted by using …více
Abstract:
Cieľom diplomovej práce bolo poskytnúť vedeniu spoločnosti XERTEC a.s. a jej marketingovému oddeleniu návrhy na možné zlepšenie súčasnej marketingovej stratégie. Optimálnemu navrhnutiu nápadov predchádzala tzv. plánovacia etapa strategického marketingového procesu, ktorá bola zameraná na pochopenie firmy a jej okolia. Napomohlo tomu predovšetkým spracovanie situačnej analýzy. Analýza makroprostredia …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2012
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Bohumír Štědroň

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/33625

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management