Marketingová stratégie vybranej spoločnosti – Jana Sekeráková
Jana Sekeráková
Diplomová práce
Marketingová stratégie vybranej spoločnosti
Marketingová strategie vybrané společnosti
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo poskytnout vedení společnosti XERTEC a.s. a jejímu marketingovému oddělení návrhy na možné zlepšení současné marketingové strategie. Navrženým doporučením předcházela tzv. plánovací etapa posouzení strategického marketingového procesu, která byla zaměřená na pochopení firmy a jejího okolí. Její podstatnou částí bylo především provedení situační analýzy. Analýza makroprostředí …víceAbstract:
The aim of this master thesis was to provide management of XERTEC and its marketing department for possible improvements of the current marketing strategy. Optimal propose ideas starts with a planning phase of the strategic marketing process that is focused on understanding the business and its environment. It has helped the processing of the situational analysis. Macro-analysis was conducted by using …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce bolo poskytnúť vedeniu spoločnosti XERTEC a.s. a jej marketingovému oddeleniu návrhy na možné zlepšenie súčasnej marketingovej stratégie. Optimálnemu navrhnutiu nápadov predchádzala tzv. plánovacia etapa strategického marketingového procesu, ktorá bola zameraná na pochopenie firmy a jej okolia. Napomohlo tomu predovšetkým spracovanie situačnej analýzy. Analýza makroprostredia …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33625
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2012
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Bohumír Štědroň
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33625
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategický marketingový proces
Klaudia Lisoňková -
Marketingová strategie a proces zavedení nového produktu na trh ve firmě JH GROUP
Vojtěch Kabeš -
Marketing Strategy for Large Enterprise
Riyas Kuniyil -
A case study of a company: A strategic turn-key cost-saving marketing solution
Valeriia Malaia -
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata