Anna Rusínková

Master's thesis

Marketingová a komunikační strategie pro portfolio značek piva Plzeňského Prazdroje

The marketing and communication strategy of the brand portfolio of the Plzeňský Prazdroj, a.s.
Abstract:
Práce pojednává o marketingových komunikacích značek piva z portfolia společnosti Plzeňský Prazdroj se zaměřením na komunikační mix. V teoretické části jsou představeny základní marketingové pojmy a teorie. Samostatná kapitola je věnována problematice značky, její identity a hodnoty. V praktické části je představena společnost Plzeňský Prazdroj a portfolio jejích produktů. U značek Pilsner Urquell …more
Abstract:
The diploma thesis analyzes the brand positioning and marketing strategy of the company Plzeňský Prazdroj, a.s. The first part of the study presents the main marketing terms and theories. The next chapter deals with the subject of brand identity and brand value. The practical part presents the brewery company Plzeňský Prazdroj, a.s. and portfolio of its products. The following chapter analyzes brand …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2011
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Vanda Krčmářová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26188