Návrhy opatření ke zvýšení spokojenosti zákazníků vybraného podniku – Martina Fričová
Martina Fričová
Bachelor's thesis
Návrhy opatření ke zvýšení spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Proposals for measures to increase customer satisfaction of choosen the company
Anotácia:
Tato bakalářská práce řeší s použitím marketingového výzkumu problematiku zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti L`Oréal Česká republika s.r.o. Výzkum byl proveden formou dotazníkového šetření, jehož cílem je navrhnout řešení, která povedou k získání nových poznatků a současných názorů respondentů na společnost. Na základě toho jsou pak navržena opatření a doporučení, která povedou ke zvýšení zákaznické …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on the increase in customer satisfaction in a business of choice. The research has been conducted via data collection using questionnaires. The aim of this research is to analyse the overall customer satisfaction and determine opportunities for brand improvement. Based on the analysis, recommendations on how to increase customer satisfaction are suggested. The theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
- Oponent: Josef Kříž, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FRIČOVÁ, Martina. \textit{Návrhy opatření ke zvýšení spokojenosti zákazníků vybraného podniku}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/a2jq0v/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Využití metody focus group v marketingovém výzkumu
Lucie Šebková -
Význam a metody marketingového výzkumu v České pojišťovně
Klára Jelínková -
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky
Tereza Kvášová -
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky/pojišťovny
Tereza Míková -
Nové trendy marketingového výzkumu. Analýza metod marketingového výzkumu rezidentních zákazníků společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Miroslav Běloch -
Pokročilé statistické metody v marketingovém výzkumu
Petr Sladký -
Vícerozměrné statistické metody v marketingovém průzkumu
Zuzana Němcová -
Metodologie a metody výzkumu marketingové komunikace
Kristýna Mrkvová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
14. 1. 2023
Mach, J.
14. 1. 2023
Mach, J.
14. 1. 2023