Personální marketing v bankovní organizaci – Lucie Doktorová
Lucie Doktorová
Bakalářská práce
Personální marketing v bankovní organizaci
Personnel marketing in the bank organization
Anotace:
Předmětem mé bakalářské práce je zjistit, zda v současné rychle se vyvíjející době je možné využívat teoretických poznatků z oblasti personálního marketingu v praxi. K tomuto účelu jsem provedla analýzu činností útvaru personálního marketingu v oblasti vyhledávání a získávání nových zaměstnanců ve významné bankovní organizaci XY, a. s. v České republice. Pomocí komparativní metody a analýzy zkoumám …víceAbstract:
The subject of my Bachelor's Thesis is to determine if is possible to use theoretical knowledge of personal marketing in practice. For this purpose I analyzed the activities of department of personnel marketing, especially involvement in recruitment, in significant banking organization XY in Czech Republic. By using comparative methods and analysis I compare a view of literature on activities of personnel …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 11. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31729
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedoucí: Zuzana Dvořáková
- Oponent: Jiří Kleibl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31729
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Získávání zaměstnanců prostřednictvím personální agentury
Tereza Dulová -
Výběr a získávání zaměstnanců v personální agentuře XY
Michaela Pitínová -
Posouzení získávání a výběru zaměstnanců personální agenturou
Vilma Špinarová -
Získávání zaměstnanců a proces výběru zaměstnanců personální agenturou DEKRA
Martina Kvapilova -
Personální marketing vybrané společnosti a jeho dopad na získávání zaměstnanců
Lucie Kroulíková -
Personální marketing v automotive při získávání zaměstnanců
Miloš Svoboda -
Výběr a získávání nových zaměstnanců prostřednictvím personální agentury
Jakub Jandora -
Zhodnocení využití různých nástrojů získávání a výběru zaměstnanců personální agenturou
Dominik Klimscha