Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy – Bc. Lenka Drábková
Bc. Lenka Drábková
Bachelor's thesis
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Education of a pupil with an autism spectrum disorder at the 1st stage of primary school
Abstract:
Bakalářská práce přibližuje možnosti vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra. Zabývá se klasifikací poruch autistického spektra i jejich etiologí. Popisuje charakteristiku dětí a žáků s poruchami autistického spektra v předškolním a školním věku. V práci je uveden Legislativní rámec vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, dále Rámcový vzdělávací program základního vzdělávání …moreAbstract:
The bachelor´s thesis introduces the possibilities of educating a student with autism spectrum disorder. It deals with the classification of autism spectrum disorders and their etiology. Descripbes the characteristics of children and pupils with autism spectrum disorders in preschool and school age. The thesis presents the Legislative Framework for the Education of Pupils with Special Educational Needs …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/pbzos/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2022
- Supervisor: PhDr. Mgr. Alena Sedláčková, DiS.
- Reader: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Special Education for Education
Theses on a related topic
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová