Mgr. Renáta Bošeľová

Bakalářská práce

Marketingový mix v komerčnej banke SR - ČSOB

Use of marketing mix in a commercial bank
Abstract:
The analysis tools of marketing mix in ČSOB as. - Bacalárskej goal of my work was to analyze the tools of marketing mix CSOB, as, which are currently among the four largest banks in the Slovak banking market through its broad portfolio of products and services, is seeking to build a strong position and be competitive. Bacalárska work is divided into three chapters. Contains 1 graph, 4 tables. The first …více
Abstract:
30.04.2009 Analýza nástrojov marketingového mixu v spoločnosti ČSOB, a.s.. – Cieľom mojej bacalárskej práce bolo analyzovať nástroje marketingového mixu ČSOB, a.s., ktorá v súčasnosti patrí medzi štyri najväčšie banky na slovenskom bankovom trhu a prostredníctvom svojho širokého portfólia produktov a služieb sa snaží vybudovať silnú pozíciu a byť konkurencieschopná. Bacalárska práca je rozdelená do …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Eva Miklošiková
  • Oponent: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management