Nadima Said
Bakalářská práce
Analýza kulturních dimenzí
Analysis of Cultural Dimension
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „ Analýza kulturních dimenzí“ je rozbor vlivů českých a korejských kulturních rozdílů. Zabývala jsem se tím, jak může kultura ovlivnit lidské myšlení a chování, a jaké dopady může mít na obchodní jednání s cizinci. Snažila jsem se objasnit podstatu důležitých pojmů, jakými jsou internacionální marketing, interkulturní marketing, kultura a kulturní dimenze České republiky …víceAbstract:
The subject of the thesis "Analysis of the cultural dimensions" is to analyze the effects of Czech and Korean cultural differences. I have dealt with the factors that may affect human thought and behavior and what could be the impact on business negotiation with foreigners. I tried to clarify the keystone of important ideas as are international marketing, intercultural marketing, culture and cultural …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/92006
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Miroslav Merenda
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Interkulturní marketing a komunikace: Česko a Německo
Jiřina Navrátilová -
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva -
Interkulturní komunikace a marketing s národy Dálného východu
Zuzana Benešová -
Interkulturní marketing
Kamila Janečková -
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Komparace poboček firmy 3M v Česku a Slovensku prostřednictvím kvantitativní interkulturní metodologie Globe s aplikací výsledků na marketing management
Michaela Čiháková -
Quantitative marketing research
Mark Ratilla -
Cultural differences compared between Germany and the United States on the example of pharmaceutical industries and the Hofstede´s long-terms-short-term orientation dimension
Haci Hasan Polat