PR strategie v komunikaci s absolventy Fakulty tělesné kultury – Kristýna NAVRÁTILOVÁ
Kristýna NAVRÁTILOVÁ
Master's thesis
PR strategie v komunikaci s absolventy Fakulty tělesné kultury
PR strategy in communication to graduates of Faculty of Physical Culture
Anotácia:
Práce analyzuje sféru public relations na Fakultě tělesné kultury Univerzity Palackého v Olomouci. Nahlíží na PR nástroje jako je jednotný vizuální styl, webové stránky a sociální sítě, prostřednictvím kterých se fakulta prezentuje směrem k široké veřejnosti. Práce dále navrhuje postupné kroky v organizaci absolventského setkání s názvem "30 let v pohybu", které proběhne v roce 2021. Blíže popisuje …viacAbstract:
The thesis analyses the sphere of public relations at the Faculty of Physical Culture, Palacký University Olomouc. It discusses PR tools such as the unified visual style or websites and social networks, through which the faculty presents itself to the general public. The work also proposes gradual steps in the organization of a graduate meeting called "30 years in motion", which will take place in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: RNDr. Iva Dostálová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NAVRÁTILOVÁ, Kristýna. PR strategie v komunikaci s absolventy Fakulty tělesné kultury. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPalacký University Olomouc
Faculty of Physical CultureMaster programme / odbor:
Physical Education and Sports / Adapted Physical Activity
Práce na příbuzné téma
-
Interní marketing - stabilizace stavu zaměstnanců společnosti
Milan Huták -
Fashion Marketing
Andrea Hubálková -
Firemní kultura a sociální marketing nadnárodní firmy Baťa
Otakar Gráf -
Propagační plán a firemní identita nově vznikající firmy
Barbora Novotná -
Marketing v gastronomii se zaměřením na podporu prodeje
Pavla Lebedeva Pochvalovská -
Personální marketing vybraného podniku
Kateřina Sýkorová -
Firemní identita, image, kultura
Klára Sovová -
Marketing e-shopu s vitamíny a výživovými doplňky
Hana Sklenářová
Názov
Vložil
Vložené
Práva