Řízení vztahů se zákazníky v oblasti fitness služeb – Bc. Jaroslav Kantorek
Bc. Jaroslav Kantorek
Diplomová práce
Řízení vztahů se zákazníky v oblasti fitness služeb
Customer relationship management in the field of fitness services
Anotace:
Práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky v oblasti fitness služeb. V přehledu literatury jsou definované principy fungování CRM a aspekty síly vztahu podniku se zákazníkem. Za účelem prozkoumání dané problematiky byly provedeny hloubkové rozhovory s reprezentativními podniky a kvantitativní šetření směřované na uživatele fitness služeb. Výsledky kvantitativního a kvalitativního šetření poskytly …víceAbstract:
The thesis deals with customer relationship management in the field of fitness services. The principles of CRM and aspects of the strength of the customer relationship are defined in the literature review. In order to deepen the issue, in-depth interviews were conducted with representative companies and a quantitative survey aimed at users of fitness services. The results of the quantitative and qualitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane