Spotřebitel a regulace reklamy na tabákové výrobky v České Republice – Eva Krestová
Eva Krestová
Bachelor's thesis
Spotřebitel a regulace reklamy na tabákové výrobky v České Republice
Consumer and Tobacco Products Advertising Regulations in the Czech Republic
Abstract:
Tato bakalářská práce přináší přehled o právní regulaci reklam na tabákové výrobky v České republice. Cílem práce je zjistit informovanost spotřebitelů o regulaci reklam na tabákové výrobky. Práce je rozdělena do tří stěžejních kapitol. V první kapitole jsou vymezeny základní pojmy, jako je reklama, právní a etická regulace reklamy, tabákové výrobky a jejich právní úprava. Práce uvádí, jaký zákon je …moreAbstract:
This bachelor thesis brings overview on legal of the tobacco products advertisement regulation in the Czech Republic. The aim of the thesis is to find out whether the consumers are informed on this issue. The thesis is divided into three main chapters. The first one determines the basic terms such as advertisement, legal and ethical regulation of it, tobacco products and their legal regulation. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2015
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/107414
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2015
- Supervisor: Pavel Godický
- Reader: Tereza Kyselovská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRESTOVÁ, Eva. \textit{Spotřebitel a regulace reklamy na tabákové výrobky v České Republice}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2015. Available from: https://theses.cz/id/a4i4px/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku
Dominika Zemanová -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Marketing amatérských divadel na Frenštátsku a okolí
Linda Blažková -
Is tobacco advertising ethical or unethical? A cross cultural research between Germany and Russia.
Sara Denise Wüst