Analýza vstupu "zážitkových" firem na trh a jejich marketingová komunikace – Bc. Alice Pokorná
Bc. Alice Pokorná
Diplomová práce
Analýza vstupu "zážitkových" firem na trh a jejich marketingová komunikace
The analyse of introduction of the "advanturefull" companies to market and their marketing communication
Anotace:
Diplomová práce se zaměří na zážitkové firmy, které nabízí širokou škálu aktivního či pasivního odpočinku. Teoretická část vychází z poznatků oborů ekonomie, marketingu, sociologie a psychologie. V této části nalezne práce průniky mezi studovaným oborem marketingové komunikace s řešením analýzy vstupu zážitkových firem na trh a jejich marketingové komunikace. V praktické části půjde o projektovou analýzu …víceAbstract:
The diploma paper surveys advanturefull companies that offer a broad range of active or passive relaxation. The theoretical part summarizes the findings from following disciplines: economy, marketing, sociology and psychology. This part describes intersections between the studied discipline of marketing communication with the solution of the event companies' market entry analysis and their marketing …víceKlíčová slova
Zážitek zážitková firma marketingová komunikace marketingové nástroje moderní marketingové metody cílová skupina konkurence event marketing buzz marketing. Advanture advanturefull companies marketing communication marketing tools modern marketing methods target group competition buzz marketing.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h3x5i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní metody marketingu
Roman Sysel -
Moderní marketingové metody užité v C2C systémech internetového obchodu
Radoslav PŮR -
Moderní metody marketingového výzkumu
Martina Kalíšková -
Moderní metody marketingu
Pavlína Jandová -
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky/pojišťovny
Tereza Míková -
Metody, formy a prostředky bankovní marketingové a PR politiky
Pavla Horešovská -
Moderní aplikace marketingové komunikace
Petra Rosolová -
Moderní metody v oblasti kvantitativního marketingového výzkumu
Radek Tahal