Ivan Akimov

Bakalářská práce

Analýza marketingové strategie oděvní značky Uniqlo a návrh vstupu na český trh.

Analysis of marketing strategy of the clothing brand Uniqlo and proposal of entry to the Czech market.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie japonské oděvní značky Uniqlo. Cílem práce je navrhnout marketingový mix při potenciálním vstupu společnosti na český trh. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřená na vymezení hlavních funkcí marketingu, marketingové strategie a marketingového mixu. Dále obsahuje vymezení fashion marketingu. Praktická …více
Abstract:
The bachelor thesis is concerned with the analysis of marketing strategy of the Japanese clothing brand Uniqlo. The aim of the thesis is to propose marketing mix for the potential entry of the company to the Czech market. The work is composed of the theoretical and practical part. The theoretical part is focused on defining the main functions of marketing, marketing strategy and marketing mix. It also …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Jan Koudelka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73316

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management