Analýza marketingové strategie oděvní značky Uniqlo a návrh vstupu na český trh. – Ivan Akimov
Ivan Akimov
Bachelor's thesis
Analýza marketingové strategie oděvní značky Uniqlo a návrh vstupu na český trh.
Analysis of marketing strategy of the clothing brand Uniqlo and proposal of entry to the Czech market.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie japonské oděvní značky Uniqlo. Cílem práce je navrhnout marketingový mix při potenciálním vstupu společnosti na český trh. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřená na vymezení hlavních funkcí marketingu, marketingové strategie a marketingového mixu. Dále obsahuje vymezení fashion marketingu. Praktická …moreAbstract:
The bachelor thesis is concerned with the analysis of marketing strategy of the Japanese clothing brand Uniqlo. The aim of the thesis is to propose marketing mix for the potential entry of the company to the Czech market. The work is composed of the theoretical and practical part. The theoretical part is focused on defining the main functions of marketing, marketing strategy and marketing mix. It also …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 9. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73316
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2018
- Supervisor: Oldřich Vávra
- Reader: Jan Koudelka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73316
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Fashion marketing - ekologie jako trend
Lam Le -
Formación de los adjetivos de color y su uso en las páginas web dedicadas a la moda
Sandra Hanychová -
Anglicismos en la prensa de moda
Pavla Študentová -
La novela de la guerra civil: Literatura y memoria, literatura como moda.
Ondřej Neuman -
Gli anglicismi nelle riviste italiane di moda
Michaela Veselá -
El uso de préstamos en los blogs de moda
Veronika Dreveňáková -
Návrh marketingové internetové komunikace JR-moda
Martina Lebedová -
Le parole di origine francese nelle riviste di moda italiane
Jana Kopecká