Ivan Akimov

Bachelor's thesis

Analýza marketingové strategie oděvní značky Uniqlo a návrh vstupu na český trh.

Analysis of marketing strategy of the clothing brand Uniqlo and proposal of entry to the Czech market.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie japonské oděvní značky Uniqlo. Cílem práce je navrhnout marketingový mix při potenciálním vstupu společnosti na český trh. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřená na vymezení hlavních funkcí marketingu, marketingové strategie a marketingového mixu. Dále obsahuje vymezení fashion marketingu. Praktická …more
Abstract:
The bachelor thesis is concerned with the analysis of marketing strategy of the Japanese clothing brand Uniqlo. The aim of the thesis is to propose marketing mix for the potential entry of the company to the Czech market. The work is composed of the theoretical and practical part. The theoretical part is focused on defining the main functions of marketing, marketing strategy and marketing mix. It also …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 9. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2018
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: Jan Koudelka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73316

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management