Bc. Martin Ryšánek

Master's thesis

Marketingová strategie podniku

Marketing strategy of the company
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na vytvoření marketingové strategie pro konkrétní podnikatelský subjekt. Cílem práce je vytvoření návrhu marketingové strategie, která bude reflektovat specifika daného subjektu a povede k dosažení jeho marketingových cílů. Teoretická část se zabývá základními pojmy marketingu, strategického marketingu a analýzy podnikatelského prostředí. V praktické části jsou tyto …more
Abstract:
This thesis focuses on the creation of a marketing strategy for a specific business entity. The theoretical part deals with the basic concepts of marketing, strategic marketing and business environment analysis. In the practical part, this knowledge is applied in the analysis of a selected business entity and the design of its marketing strategy. The aim of the thesis is to create a proposal of a marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martin Cenek, Ph.D.
  • Reader: Petr Novák, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON