Bc. Martin Ryšánek
Master's thesis
Marketingová strategie podniku
Marketing strategy of the company
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na vytvoření marketingové strategie pro konkrétní podnikatelský subjekt. Cílem práce je vytvoření návrhu marketingové strategie, která bude reflektovat specifika daného subjektu a povede k dosažení jeho marketingových cílů. Teoretická část se zabývá základními pojmy marketingu, strategického marketingu a analýzy podnikatelského prostředí. V praktické části jsou tyto …moreAbstract:
This thesis focuses on the creation of a marketing strategy for a specific business entity. The theoretical part deals with the basic concepts of marketing, strategic marketing and business environment analysis. In the practical part, this knowledge is applied in the analysis of a selected business entity and the design of its marketing strategy. The aim of the thesis is to create a proposal of a marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Cenek, Ph.D.
- Reader: Petr Novák, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Establishing a start-up - Dang's Pyjamas
Hien Dang Thi Thu -
Strategická analýza podniku, Racio, s.r.o. Břeclav
Jan Darmovzal -
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě BANNER s.r.o.
Michaela Chmelová -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová