Zdravý životní styl jako marketingový trend – Bc. Tomáš Tulak
Bc. Tomáš Tulak
Bakalářská práce
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Healthy lifestyle as a marketing trend
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá moderním marketingem, zdravým životním stylem a trhem jogurtů. Je zde definován marketing, spotřebitel a jeho chování, obal a vztahy mezi nimi. Zaměřuje se na zásady zdravého a aktivního životního stylu, a na alternativní způsoby stravování. Praktická část této práce je zaměřena na svět jogurtů. Představuje nejčastější hesla a loga na obalech jogurtů. Je zde představen …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with modern marketing, a healthy lifestyle and the yogurt market. It defines marketing, the consumer and his behavior, packaging and the relationships between them. It focuses on the principles of a healthy and active lifestyle, and on alternative ways of eating. The practical part of this work is focused on the world of yogurt. Features the most common slogans and logos …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n8bbm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Marie Koubová
- Oponent: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Zdravý životní styl jako nový trend marketingu
Tereza Křížková -
Zdravý životní styl v rodinách s dětmi předškolního věku
Adéla Palatová -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Kristýna Vondrovská -
Chronické neinfekční choroby a zdravý životní styl
Jakub Reischl -
Dospívající a zdravý životní styl
Terezie Korduliaková -
Lingvistická analýza lexika z tematické oblasti „(ne)zdravý životní styl a životospráva“ v současné ruštině
Monika Stará -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Omarova Omarova -
Působení sociálních sítí na zdravý životní styl žáků 2. stupně vybrané ZŠ
Kateřina Uhrinová