Bc. Michal Oravec

Bakalářská práce

Lobbying jako součást komunikačního mixu

Lobbying as part of the communication mix
Anotace:
Tématem bakalářské práce je analýza komunikačního mixu se zaměřením na lobbing u společnosti pohybující se v moderním sportovním odvětví - golfu. Teoretická část obsahuje vymezení komunikačního mixu a lobbingu jako jeho součásti. V závěru teoretické části je kladen důraz na sportovní marketing. Aplikační část obsahuje analýzu marketingových činností konkrétní společnosti s důrazem na komunikační mix …více
Abstract:
The theme of the thesis is to analyze communication mix, with a view to lobbing, in a company with business activities in sport sphere – golf. The theoretical part contains the definition of lobbying as a part of a communication mix. Emphasis is placed on sports marketing at the end of the theoretical part. The application part contains an analysis of marketing activities in a concrete company with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 11. 2013
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Josef Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní