Petr Štefl
Bakalářská práce
Event management
Event management
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma event management se zabývá problematikou plánování, organizování, řízení, kontrolou a realizací zvláštních společenských událostí nazývaných jako event. Vysvětluje, co si pod tímto pojmem můžeme představit a jak je možné z hlediska typologie eventy rozlišovat.Literární rešerše se skládá z nabytých teoretických poznatků v oblasti managementu, projektového managementu a …víceAbstract:
This bachelor thesis on the topic of event management deals with planning, organizing, managing, monitoring and implementation of special social events, termed event. It explains what they mean by this term we can imagine and as you can in terms of typology to distinguish events.Literature review consists of the acquired theoretical knowledge in management, project management and marketing. It describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Pánek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Integrated marketing communications of selected company Club Prague
Petra Chovancová -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller
Název
Vložil
Vloženo
Práva