Cross - selling, jeho využití a přínos pro pojišťovnu – Bc. Zita Komárková
Bc. Zita Komárková
Diplomová práce
Cross - selling, jeho využití a přínos pro pojišťovnu
Cross - selling, its use and importance for insurance company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou cross-sellingu v pojišťovnictví. V teoretické části je popsána situace na pojistném trhu v České republice, problematika marketingu v pojišťovnictví, segmentace trhu a základy řízení vztahu se zákazníky. Vzhledem k tomu, že pojistný trh v České republice ovládají v současné době velké konkurenční boje, je většina komerčních pojišťoven nucena vydat se cestou …víceAbstract:
This diploma thesis deals with cross-selling of insurance. The theoretical part describes the situation on the insurance market in the Czech Republic, the issue of insurance marketing, market segmentation and the basics of customer relationship management. Given that the insurance market in the Czech Republic is currently controlled by a large competitive struggle, most commercial insurance companies …víceKlíčová slova
Pojistný trh pojišťovna pojistná smlouva pojistný kmen marketing segmentace řízení vztahu se zákazníky cross-selling kampaň zpětná vazba péče o klienta. Insurance market insurance insurance contract insurance portfolio segmentation customer relationship management campaign feedback customer care.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d0tfy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
- Vedoucí: Dr. Milan Hradec
- Oponent: prof. Ing. Eva Ducháčková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Pojišťovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane