Bc. Zita Komárková

Diplomová práce

Cross - selling, jeho využití a přínos pro pojišťovnu

Cross - selling, its use and importance for insurance company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou cross-sellingu v pojišťovnictví. V teoretické části je popsána situace na pojistném trhu v České republice, problematika marketingu v pojišťovnictví, segmentace trhu a základy řízení vztahu se zákazníky. Vzhledem k tomu, že pojistný trh v České republice ovládají v současné době velké konkurenční boje, je většina komerčních pojišťoven nucena vydat se cestou …více
Abstract:
This diploma thesis deals with cross-selling of insurance. The theoretical part describes the situation on the insurance market in the Czech Republic, the issue of insurance marketing, market segmentation and the basics of customer relationship management. Given that the insurance market in the Czech Republic is currently controlled by a large competitive struggle, most commercial insurance companies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
  • Vedoucí: Dr. Milan Hradec
  • Oponent: prof. Ing. Eva Ducháčková, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní