Internetový marketing a optimalizace pro vyhledávače e-shopů – Bc. Nikola Tůmová
Bc. Nikola Tůmová
Master's thesis
Internetový marketing a optimalizace pro vyhledávače e-shopů
Internet marketing and search engine optimization for e-shops
Abstract:
Diplomová práce se zabývá internetovým marketingem a optimalizací pro vyhledávače e-shopu. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou část a vlastní práci. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se internetového marketingu a optimalizace pro vyhledávače. Dále je práce věnována popisu vybraných nástrojů, které jsou v těchto disciplínách využívány. V první části se vlastní práce věnuje …moreAbstract:
This diploma thesis deals with internet marketing and search engine optimization for e-shop. The thesis is divided into two parts, the theoretical part and the thesis itself. The theoretical part defines terms related to internet marketing and search engine optimization. Furthermore, the work is devoted to the description of selected tools that are used in these disciplines. In the first part, the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TŮMOVÁ, Nikola. \textit{Internetový marketing a optimalizace pro vyhledávače e-shopů}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/a7tyvb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights