Média s místní a regionální působností ve vzahu k municipalitám v okrese Most – Ing. Sandra Veverková
Ing. Sandra Veverková
Bachelor's thesis
Média s místní a regionální působností ve vzahu k municipalitám v okrese Most
Media with local and regional scope in relation to Distric Mosts municipalities
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá působností regionálních a místních médií v okrese Most k municipalitám v této oblasti. Zvláště pak se zaměřuje na význam tisku pro propagaci a medializaci stanovených cílů obecních úřadů. Pro dané téma jsou stanoveny dvě hypotézy. Hypotéza 1: novináři jsou pro samosprávy nezbytnou součástí k vytvoření a udržování jejich pozitivního obrazu. Hypotéza 2: novináři předkládají …moreAbstract:
Diese Bechelorarbeit beschäftigt sich mit der Medienkraft in der Region und in der Stadt Most zu Munizipalität in diesem Gebiet. Vorallem richtet sich auf die Pressebedeutung für die Werbung und Medialisierung der bestimmten Ziele der Behörden. Es wurden zwei Hypothesen festgestellt. Hypothese 1: Die Journalisten sind ein unvermeidbarer Teil der Behörden. Sie bilden und unterhalten das positive Bild …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/c7a1m/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2011
- Supervisor: PaedDr. Václav Netolický
- Reader: Ing. Dobroslava Vodrášková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VEVERKOVÁ, Sandra. \textit{Média s místní a regionální působností ve vzahu k municipalitám v okrese Most}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/a89gpb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Administration
Theses on a related topic
-
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
Hana Chmelíková -
Public Relations jako možný prostředek k manipulace s veřejným míněním
Petr Šťastný -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Public relations jako nástroj ovlivňování veřejného mínění
Ondřej ZAPSKÝ -
Public relations a politické strany
David Janda -
Návrh Public Relations pro společnost ŠKODA PARS a.s. (skupina ŠKODA GROUP)
Zdeněk Šlésinger -
Činnosti a nástroje public relations
Monika Martínková