Marketingová komunikační kampaň projektu Světluška a výzkum veřejného mínění – Mgr. Bc. Petr Šobotník
Mgr. Bc. Petr Šobotník
Bakalářská práce
Marketingová komunikační kampaň projektu Světluška a výzkum veřejného mínění
Marketing communication campaing of a Světluška project and market research
Anotace:
Práce analyzuje propojení marketingu s neziskovým sektorem, včetně Společenské odpovědnosti firem (CSR) a na projektu Světluška hodnotí toto fungování konkrétně. Práce se dále zabývá postoji veřejnosti k charitativním organizacím, jejich znalostí a ochotou přispívat. V rámci práce byl realizován vlastní výzkum odrážející tyto postoje pro rok 2008.Abstract:
This thesis analyses the connection between marketing and the non-profit sector, which includes Corporate Social Responsibility (CSR). Project Světluška is an example of this connection at work. The next topic of the thesis is the opinion of Czech society in regard to CSR and charitable organizations, Czech society’s awareness of these organizations’ projects, and their willingness to donate. The thesis …víceKlíčová slova
Dárcovství marketingová kampaň nezisková charitativní organizace sociální marketing společenská odpovědnost firem Světluška výzkum veřejného mínění. Donation Marketing campaign Non-profit charitable organization Cause Related Marketing Corporate Social Responsibility Světluška (Lightning Fly) Market research.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c1zj2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: Dr. Ján Mišovič, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Ekonomika charitativní organizace
Pavla Dvořáková -
Marketing charitativního projektu v rámci neziskové organizace
Eva Slouková -
Sociálně- ekonomické cíle a aspekty charitativní organizace
Iveta Melicharová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Zahraniční politika ČR v kontextu výzkumů veřejného mínění
Andrea Ježová -
Metody průzkumu veřejného mínění: jejich výhody, limity a etický rozměr
Olha Olašyn -
Vliv výzkumů veřejného mínění a veřejného mínění na zahraniční politiku ČR
Jan Osička -
Vliv médií na utváření veřejného mínění
Vanesa Maurycová