Marketingová podpora zájmu o středoškolské studium – Bc. Michal Dvořák
Bc. Michal Dvořák
Diplomová práce
Marketingová podpora zájmu o středoškolské studium
Promotion of Interest in Secondary Education and its Marketing Support
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou podporou zájmu o středoškolské studium, konkrétně na Obchodní akademii v Klatovech. Cílem diplomové práce, která není rozdělena na teoretickou a praktickou část, je analýza marketingového komunikačního mixu Obchodní akademie v Klatovech a následný návrh nové integrované marketingové komunikace. První část diplomové práce se zabývá problematikou nepříznivého socio …víceAbstract:
This thesis deals with marketing support of the interest in secondary education, specifically at the Business Academy in Klatovy. The aim of this thesis, which is not divided into a theoretical and a practical part, is to analyze the marketing communication mix at the Business Academy in Klatovy and the subsequent proposal of a new integrated marketing communication. The first part deals with the issue …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h05qt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček