Bc. Michal Kadlčík

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace cestovního ruchu města Uherský Brod

The Analysis of the Marketing Communication of Tourism in the Town Uherský Brod
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na popis a analýzu současného stavu marketingové komunikace města Uherský Brod v oblasti cestovního ruchu. Na základě této analýzy, poznatků z odborné literatury a výsledků dotazníkového šetření je provedeno vyhodnocení, které obsahuje konkrétní návrhy na zlepšení současného stavu propagace cestovního ruchu.
Abstract:
This bachelor thesis is focused on description and analysis of present situation in marketing communication in tourism in the city of Uherský Brod. Based on this analysis, information from the scientific literature and a questionnaire survey, there is presented a conclusion with concrete suggestions to improve actual situation of promotion of tourism.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Kubík, CSc., Ing. et Ing. Monika Hýblová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kadlčík, Michal. Analýza marketingové komunikace cestovního ruchu města Uherský Brod. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe