Bc. Tereza Drtinová

Bakalářská práce

Blogování jako podstatná součást online marketingové komunikace

Blogging as an essential part of online marketing communication
Anotace:
Práce se zabývá představením nástroje blogování pro potřeby marketingové komunikace a zasazuje blogy do širšího kontextu online marketingu. Pro účely praktické části práce byla realizována komunikační kampaň, která využívá blogy jako nástroj online komunikace pro firmu Janova pec.
Abstract:
The aim of this thesis is to introduce instruments of blogging in marketing communication. It shows blogs as part of online marketing. For practical part a real campaign was used. I implanted blogs as part of online communication for company Janova Pec
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce