Analýza nákupního chování a komunikace se seniory v ČR – Marcela CIGÁNKOVÁ FISCHEROVÁ
Marcela CIGÁNKOVÁ FISCHEROVÁ
Bakalářská práce
Analýza nákupního chování a komunikace se seniory v ČR
The Analysis of Shopping Behavior and Communication with Senior in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá nákupním chování seniorů a komunikaci s tímto segmentem. Podíl této věkové skupiny osob ve společnosti se neustále zvyšuje a do budoucna se do této skupiny dostane každý z nás. Teoretická část se zaměřuje na spotřebitelském chování při nákupu, vlivy působící na nákupní rozhodování a možné způsoby segmentace skupin. V Praktické části jsou na základě dosažených informací z …víceAbstract:
This thesis deals with the shopping behavior of older people and communicate with this segment. The proportion of people in this age group in society is increasing and in the futu-re in this group gets all of us. The theoretical part focuses on the consumer buying behavi-or, influences on purchasing decisions and possible ways of segmenting groups. The practical part is based on information obtained …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2012
Zveřejnit od: 13. 8. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CIGÁNKOVÁ FISCHEROVÁ, Marcela. Analýza nákupního chování a komunikace se seniory v ČR. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.8.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Dražanová -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lapáčková Lapáčková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Šárka Egermaierová -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lucie Tůmová -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Eva Švecová -
Vliv nákupního prostředí v maloobchodě na nákupní rozhodování segmentu matky
Adéla Hýsková