Analýza kontextu problematiky a srovnání supermarketů – Bc. Lukáš Buňát
Bc. Lukáš Buňát
Bakalářská práce
Analýza kontextu problematiky a srovnání supermarketů
Context analysis and supermarkets comparison
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá srovnáním českých online supermarketů a analýzou kontextu dané problematiky. Její dílčí cíle jsou analyzovat chování spotřebitelů na internetu a fenomén především posledních let – online nakupování. Porovnání jednotlivých online supermarketů je provedeno na základě stanovených kritérií. Zvolená kritéria pro srovnání jsou cena, doprava, prezentace zboží, přehlednost webových …víceAbstract:
This bachelor thesis intends to compare Czech online supermarket and analyze the context of this topic. The main goal is to analyze consumers behavior on the internet and the phenomenon of last years – online shopping. Thesis compares the supermarkets based on established criteria. Established criteria for comparing are price, shipping, goods presentation, website readability and its ability to scale …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gnsay/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Václav Řezníček, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Stanislava Mildeová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv COVID-19 na chování spotřebitele online
Patrícia Bilačičová -
Vliv pandemie Covid-19 na chování spotřebitele při nákupu potravin online
Alice Baculáková -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu v kategorii potravin na českém trhu a jeho změna v souvislosti s nemocí covid-19
Veronika Vyoralová -
Chování spotřebitelů při online a offline nákupech obuvi dle věkových kategorií
Veronika TOMANOVÁ -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu potravin
Kateřina Stejskalová -
Analýza změn nákupního chování spotřebitelů při online nákupu potravin v průběhu pandemie Covid-19 v ČR
Denisa Hrbáčková -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý