Ing. Martin Fous

Bakalářská práce

Koncepce CRM - moderního nástroje dialogu firmy se zákazníkem

The concept of CRM - a modern tool dialogue with the customer company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá komplexním systémem procesů pro řízení vztahů se zákazníky. Popisuje jak současný model řízení vztahů se zákazníky ve firmě, tak dílčí procesy, které pomáhají udržovat dlouhodobou spokojenost a loajalitu zákazníků. Konkrétně je v této práci popsán moderní přístup k řízení vztahů se zákazníky, principy účetních a ekonomických odhadů rentability vztahů, přístupy k vyhodnocování …více
Abstract:
This bachelor thesis discusses complex systems used in customer relationship management (CRM). It describes the present model of customer relationship management as well as partial CRM processes used to maintain long-term customer loyalty and satisfaction. Furthermore, the thesis elaborates on topics including modern approach to CRM, underlying principles of accounting and economical profitability …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní